I'm a mother of Muhammad Dani Ismad & Aqeela Izzdamia and a wife of Nuriasmadi Md Arshad... I'm dedicated my entire life for my love and my career

Sunday, February 24, 2013

Berani 2013..

File booklet & Calendar 2013 dari Dr. Azizan Osman, Richworks group of companies.

 Borang pendaftaran IMKK 2013     

Alhamdulillah, keputusan menghadirkan diri ke Seminar Berani 2013 pada 26/1/2013 di Bangunan Wisma MCA, Jln Ampang, KL telah memberikan saya pengertian yang amat besar. Walaupun keputusan dibuat di saat akhir, tapi mmg sangat2 berbaloi.. Lepas seminar, terus jer daftar untuk Program lanjutan Intensif Mentor kekayaan & Kejayaan. Tapi agak ralat sikit sebab Mr. Hubby x dapat join untuk kelas2 ni. Tu la.. Klu dua2 pergi, siapa nak jaga anak kan.. So, Mr.Hubby suruh saya pegi dulu program intensif tu. 

IMKK,
Dah lebih setahun saya dengar pasal program ni dari seorang sahabat. Dari perkongsian sahabat saya tu, saya dapat rasakan bahawa program tu best!! Tambahan pula masa hadir kelas lanjutan Advance Marketing Power, July 2012, DAO asyik jer sebut2 pasal "ALPHA", "TRIGGER", dan mcm2 lagi yang 'sound good' pasal IMKK ni. Tapi last year mcm frust skit la, sbb diorg ckp IMKK 2012 adalah yang terakhir. Tu yang kali ni bila tahu jer Seminar Berani 2013 ada kaitan dengan IMKK 2013, terus je nak attend. Dan alhamdulillah, dipermudahkan jalan untuk saya menghadirkan diri ke kelas lanjutan IMKK di Setia City Convention Centre pada 1/2/2013 - 4/2/2013. Walaupun keseorangan, namun saya percaya, saya mampu berkawan dan bina network pada hari itu. Tanpa rasa gentar, tanpa rasa ragu2..tu baru berani namanya.. huhu

Next entry InshaAllah, saya akan cerita sikit pasal IMKK 2013

No comments:

Post a Comment